Cinismo, humor y malignidad

Si quieren, llámenme maléfica. O pérfida, como gusten. En mi favor tan sólo diré que tengo el pragmatismo exacerbado, jajajajá!. Y es que me resulta francamente divertido ver que tambalean y caen aquellos que pasan por encima mío cuando, al hacerlo, me remuevo bajo sus pies. Qué le vamos a hacer, si yo no pongo las reglas del juego…? Ell@s las ponen… pero yo juego mejor! Muajajajajaaa!!

PD: Hoguera para quien no me quiera*.

 

*Vaaaaaale, no es así del toooooodo. Pero es que es tan bonito decirlooo…. ^^.

3 comentarios to “Cinismo, humor y malignidad”

  1. Kamechan Says:

    No l’entenc, aquest post, però sigui el que sigui… Ànims!!!

    Molts besets!

  2. damadelfuego Says:

    Hola Kamechan!!!! Clar que no ho entens, perla, perquè no té res a veure amb tu ^^, que eres un sol!.
    És gent amb la que convisc en el meu dia a dia la que vol que passe per l’aro i jo cada vegada estic menys disposada a deixar que em tracten malament sense raó. Per això cada vegada que me n’ixc amb la meua i no em deixe xafar es mosseguen els colzes, però en realitat jo no li he fet mal a ningú, sols que tampoc m’he humillat com voldrien. Ja està 🙂

    Gràcies pels ànims 🙂 Això és que va ser un dia que estava valenteta i tenia ganes de soltar-la, però ja saps, m’ho pren amb calma. Besets!!!

  3. Kamechan Says:

    OK, perleta! Em sembla molt bé que posis les coses al seu lloc i que no permetis que et tractin mal (i si no, se les hauran de vore amb mi, com vulguin xafar-te!). Muakas!

Responder

